ORANGE PALACE & SPA
Świetne miejsce na wakacje wysokiej klasy. Duży basen na świeżym powietrzu, zjeżdżalnie wodne, centrum SPA i do tego świetna turecka kuchnia. To tylko niektóre z powodów by przyjechać do Orange Palace & SPA. Polecany na podróż poślubną.
Lokalizacja
5 km od centrum Side, 1 km od Kumkoy, 60 km od lotniska w Antalyi. Hotel usytuowany na powierzchni: 6000 m2.
Hotel:
Data otwarcia:2014 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, aquapark 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 1 dla dzieci, czynne w godzinach 10:00-17:00. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet:
Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża:
300 m od hotelu, prywatna, piaszczysta. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje:
Zlokalizowane w 1 budynku:
budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie:
restauracja główna, restauracja a la carte, bar
All Inclusive śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:30-00:00), lody, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Restauracje à la carte - jedna wizyta podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
Sport i rekreacja:
W cenie: tenis stołowy, rzutki, siatkówka plażowa, siłownia, animacje, sauna
Płatne: centrum SPA, masaż, dyskoteka, łaźnia turecka
Dodatkowe informacje:
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - NIE
Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 50 M2
Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
Czy na leżakach są materace? - TAK
Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE
Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
Czy siłownia jest czynna? - TAK
Czy mini klub jest czynny? - NIE
Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?POWIADOMIENIE SZPITALA
Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?POWIADOMIENIE SZPITALA
Cena zawiera - oferta z przelotem:
Bilet lotniczy, opłaty lotniskowe i paliwowe, bagaż podręczny i główny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg opisu, obowiązkowe ubezpieczenie (KL i NNW), Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, opiekę rezydenta, podatek VAT.
Cena nie zawiera - oferta z przelotem:
Wydatków własnych, świadczeń niezawartych w ofercie i wycieczek fakultatywnych, opłaty klimatycznej - jeśli taka występuje.